Bemanning i montern

Systemet är avancerat och bygger på spårbarhet, vilket gör att en mailadress i dagsläget inte kan användas till flera funktioner. 


Det är enkelt att bemanna, vi kommer ca 1 vecka innan eventet gå igenom med er 

admin- och monterpersonal hur det fungerar. 


Öppettider i chatten är Torsdag 21 september  kl 09.00-16.00 


INFORMATION OM AMBASSADÖRER/ REPRESENTANTER


• Förnamn. Syns för besökare.

• Efternamn. Syns för besökare.

• Jobbtitel. Syns för besökarna

•  Inloggningsmail för representant. Syns ej för besökare.


• Password: Vi väljer ett lösenord och skickar den informationen till er.

• Location: Plats, syns ej för besökare.

• Profilbild på representanten: 227 x 227 pixlar. (Vill ni ej ha personbild kan det vara en logotyp.)

• Linkedin: Länk till representantens LinkedIn-profil (valfritt).

• Mejladress som besökarna kan nå representanten på (om annan än inloggningsmail)


Vill ni ha en skräddarsydd avatar, följ instruktionerna längre ner på sidan